fredag 18 mars 2011

Praktik - Dag 10. SISTA DAGEN.

Hejhej!
Sista dagen idag, tråkigt!
Idag började jag klockan 8 och slutade halv 5.
Först började jag på min logga, den tog ca 1 h. Sen kom en kund som vi skulle ha möte med, på mötet fick vi kakor. Sen fortsatte jag arbeta på datorn, jag gjorde ett visitkort. Sen blev det möte igen, med Simrishamns högsta politiker. Bara för det kommer jag inte ihåg vad han hette. Det är så att Frida skrev en artikel om kommunen och direkt efter hennes artikel kom ut så ringde han upp henne och ville "prata".
Väldigt intressant, Frida står verkligen för sina åsikter. En förebild! ;) På det mötet fick vi också kakor.
Efter mötet finslipade jag mitt visitkort och sen började jag på en "bild" eller vad jag ska säga, mot mobbning.
Det står typ "ett hej betyder mycket" och så har jag gjort lite bilder till det.
Ni kommer få se alltihop någon gång snart. Frida och jag skulle lägga över det på en skiva men hann inte. Så jag ska dit någon gång nästa vecka och överföra loggan och visitkorten+bilden.
Efter bilden blev det ett möte till, där fick vi ju såklart också kakor. Ovanpå allt detta så bjöd jag på en "avslutningskaka" eftersom det var min sista dag.
Man kan ju klart säga att det räcker med kakor för mig idag!


Ha en bra fredag!
Joanna.

2 kommentarer:

  1. När jag hörde att du skulle vara hos Frida visste jag att det skulle bli en bra vecka. Trevligt att du gillade henne och arbete!

    SvaraRadera
  2. Vad spännande det verkar, på Fridas!Sissi

    SvaraRadera