torsdag 17 mars 2011

Praktik - Dag 9.

Hejhej.
Det är helt otroligt, det är bara en dag kvar på praktiken! Jag vill inte att det ska ta slut!
Idag hämtade Frida mig här hemma vid 9 tiden. Sen bar det av mot Osby! Vi skulle träffa hennes mentor.
Hennes mentor var jättetrevlig, riktigt bra person. Han verkligen stöttar henne och ger bra förslag. Riktigt bra mentor enligt mig! Enligt Frida också! Det var ett väldigt spännande (och långt!) möte. Efter mötet åt vi lunch, Fridas mentor bjöd mig på Pizza, väldigt gott!
Efter mötet hade vi ett möte till, men inte med Fridas mentor. Sen åkte vi hem, Frida körde mig hem.
Har haft en riktigt bra dag.

Ska nog (om jag hinner, för jag har konfirmation 18.20) baka en liten kaka och bjuda Frida på imorgon.

Har frågat Frida riktigt bra frågor idag så mitt reportage på svenskan kommer bli bääääst. haha!

Ha de bra.
Joanna.

1 kommentar:

  1. Trevligt att läsa dina inlägg och har även sett att du kommenterat till andra. Bra +++++++++ från mig!

    SvaraRadera