onsdag 16 mars 2011

Praktik - Dag 8.

hejhej. 
Idag tog jag som vanligt bussen in till Frida på morgonen. När jag kom skulle vi precis åka iväg till ett möte med en kund. Mötet tog ett tag, efter mötet åkte vi tillbaka till Fridas. Väl tillbaka väntade en annan kund på. Vi hade ett litet möte med honom och sedan kom två andra kunder som vi också skulle snacka med.
Alltså mötena är för att bestämma hur dem vill att deras annonser eller "tidningar" ska vara.
Efter alla mötena så blev det en halvtimme kvar som jag fick fixa lite med min logga. Jag skissade klart på den och valde vilken typ av text jag ville ha på namnet. Mer hann jag inte, har haft fullt upp idag! Måste göra klart den på fredag. Förhoppningsvis får ni se den på min blogg i slutet av veckan, om den blir bra.
Imorgon ska Frida hämta upp mig här och så ska vi åka till Osby och träffa hennes mentor. Trevligt.

Ha de bra.
Joanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar